۱۰ پاسخ

شیاف بزن راحت دفع داری

عزیزم هیچ مشکلی نداره بیخودی نترس ، من رفتم خونه دستشویی کردم توی بيمارستان هم بهم گفتن برای مدفوع کردن نترس حتی اگر زور زدن داشت نگران نباش هیچی نمیشه ، یه شربت هم دادن گفتن اگر شکمت سفت بود بخور ولی من یبوست نبودم اگر یبوستی از ملین ها استفاده کن که اذیت نشی کمپوت انجیر خیلی خوبه

من از دوهفته قبل زایمان تا یه ۱۰ روز پیش حالت اسهال داشتم
بیرون روی واسم مشکل نبود
شما گل محمدی بجوشون بخور تا شکمت روان بشه زیاد نخوری که اسهال میشی

دوروزبعد نترس منم میترسیدم رفتم هیچی نشد

لاکسی ژل بخور

روزبعدنه هیچ مشکلی ندارد

یه هفته اول نرفتم بعد یه هفته ۱۰ روز رفتم

اگع هم‌حس میکنی یبوست شدی داروی ملین بخور با مشورت دکترت.اینکه شکمت خالی نشع برای خودت بعدا عذابع.چون حداقل ۲۰ روز طول میکشه بخیه خوب بشه

هفته اول اصلا برنج نخور.فقط ابگوشتی اونم با نون کم یعنی اندازع دوکف دست.یبوست نمیشی اینجوری

روز بعد مشکلی هم نداشت

سوال های مرتبط