۶ پاسخ

شیر خودتو میدی؟برای رفلاکس تاپیک زدم

شربت کیدوزول برا من جواب داد

اگه شیره و ترش و پنیره نیست تو دهنش نگه داشته بچه و موقع آروغ زدن از دهنش میاد بیرون
ولی اگه پنیره هست رفلاکس....اوایل خیلی اینطوریه...ولی خوب آروغ بگیری راحت میشه دلش

رفلاکس پسره منم داره اینجوریه

از قبل عاروق داشته یا هوا تو معدش بوده
وسط شیردهی یکی دو مرتبه عاروقشو بگیر بعد باز ادامه بده

رفلاکس داره.اگ شیر خشک میخوره ببلاک AR باید بدی و شربت امپرازول نوزاد

سوال های مرتبط

مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۲ ماهگی