۵ پاسخ

دکتر پسرم ساشه امپرازول داده
اول شیر خشک نان ای آر میدادم خیلی سنگین بود و به خودش می پیچید
بعد بیومیل ای آر دادم رقیق تر بود ولی یبوست شد
تا اینکه متوجه شدیم حساسیت به پروتیین گاوی داره و به همین خاطر رفلاکسش شدیده و خوب نمیشه. الان دکترش نان الترا تجویز کرده

شیرخشک ای ار و شربت کیدیزول

نان یک میدم با بی بی کولیک . الان میخوام گریمیچر بدم میگن بهتره

من بردم متخصص شربت فاموتیدین نوزادان بهش داد میخوره خوبه بالا نمیاره دیگه

شیر خودمو میدم کنارش آبتامیل ۱

دارو الکیه عوارضش هم برا معده بعدا بدتره
شیرخوذم میدم شیرخشک ترووایتل هم میدم

سوال های مرتبط