دکتر پسرم ساشه امپرازول داده
اول شیر خشک نان ای آر میدادم خیلی سنگین بود و به خودش می پیچید
بعد بیومیل ای آر دادم رقیق تر بود ولی یبوست شد
تا اینکه متوجه شدیم حساسیت به پروتیین گاوی داره و به همین خاطر رفلاکسش شدیده و خوب نمیشه. الان دکترش نان الترا تجویز کرده
شیرخشک ای ار و شربت کیدیزول
نان یک میدم با بی بی کولیک . الان میخوام گریمیچر بدم میگن بهتره
من بردم متخصص شربت فاموتیدین نوزادان بهش داد میخوره خوبه بالا نمیاره دیگه
شیر خودمو میدم کنارش آبتامیل ۱
دارو الکیه عوارضش هم برا معده بعدا بدتره
شیرخوذم میدم شیرخشک ترووایتل هم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.