خدایی گریه نمیکنه اینطوری گرفتیش؟
دهن بچه رو پاره کردی خواهر🤣🤣
یکی از بچه هام از ۴ ماهگی تا نزدیک ۷ ماهگی در گیر بود در آورد ولی اون یکی اصلا خبری نیست هنوز
پسره من ۸ماهشه ازچهارماهگی ایجوریه تازه دوروزه وقتی اب میدم صدای تق میده ولی دست میزنم هیچی نیست صداداریم اماتصویرنداریم
واااای من ک نمیتونم اینجوری بگیرم دهنشو جیغ میزنع ت چجوری گرفتی گریه هم نمیکنه
خواهر برو ته صف🤣🤣ماهایی ک بچه مون ۸ ماهشه هنوز دندون در نیاورده
یکمورم داره اما مونده تا دراد
پسر من ۸ماهشه هنوز خبری از دندون نیس
ببین اون دوتا خطو میبینی تو دهن دختر من از 3 ماهگی هست🙄🙄🙄 اصلا نمیخاد بیاد بیرون
هنوز که ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.