۸ پاسخ

منم انبه میدم ب دخترم خیلی دویت داره

من انبه دادم هیچیش نشد

پسر من میوه نمیخوره 😕

والا من دادم بهم گفتن قند زیاد داره تا یک سالگی سعی کن ندی

من انبه میدم خیلی خوبه.
مخصوصا بیرون روی خوبی پیدا کرده

انبه تپل میکنه مگه

اره عزیزم یک سی سی ونیمه

من چند روزه انبه دادم به بچه م حس میکنم یکم بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی