مگه ان تی رو نرفتی
الان دیگه صدرصدمعلوم دیگه جنسیت عزیزم
بنظرم صبرکن موقع آنومالی برو
منم دستم خالیه. هفته دیگه بلید برم انومالی خدابزرگه جور میشه. جورم نشد قرض میکنم بعدا میگم به اون شخص
نه خرج الکی نکن صبر کن تا۱۷ هفته
بنظرم چون انتی نرفتی وایسا انومالی برو چون تنها جنسیت رو نشون نمیده بلکه کبد و رگ های قلب بچه و روده هاشو اینا هم میبنن خیلی مهمه انومالی
الان اینو بری دو هفته دیگه باید بری انومالی
خب صبر کن هفته ۱۶ برو هم انومالی بشه هم جنسیت جنینو بگه
انتی که دوازده هفته هست و جنسیت نشون نمیده دقیق
الان نشون میده اره میتونی بری سونو تعیین جنسیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.