اره من همیشه ب سرلاکش موز خرما پودر پسته بادام اضافه میکنم خیلی خوشمزه میشه
آره ولی اگه نخورد باید دور ریخته بشه موز زود سیاه میشه
سرلاک بدون شکر بگیر موز یا خرما خودت بهش اضافه کن مطمعن تر هم هست من همینکار رو میکنم
اره میشه
ولی سرلاک خودش شیرینه شاید دلشو بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.