۱۰ پاسخ

مامان بندانگشتی دخترت۴ماهه چند روزشه فرنی دادی دکتربهت گفت بده بهش؟ من پسرم ۴ماه ده روزشه بدم یاندم میترسم ولی دلم میخادزودتربدم.😂😂 همیشه یه تیکه نون میدم دستش میازه دهن

منم میتونم دوهفته دیگه شروع کنم مشکلی نداره زود نیست؟

چهارماهگی منم شروع کردم دکتر فقط فرنی آرد برنج و سیب و ماست گفت... بادوم گفت نده چون حساسیت زاست فکنم

زوده بری سراغ موز و سیب
چند روز دیگه خرما اضافه کن ب فرنیش.بعد سیب درختی پخته شده و از صافی رد کن ب فرنی یا حریره اضاف کن.بعدم موز

عه زودنیس شروع کردی؟ منم خیلی دوس دارم شروع کنم میترسم میگم زوده مشکلی پیش نیاد

گوشش رو کی سوراخ کردی اذیت نشد؟؟من هنوز میترسم ببرمش

دکتر دخترم گفت ۵ روز فرنی بده با شیر درست کن ۵ روز بعدش حریره بادام اضافه کن ۵ روز بعدش میتونی موز و خرما چیزای طعم دار اضافه کنی یکی یکی اضافه کن ک بدونی ب چی حساسیت داره

زود نیس؟

سلام
من از اخر ۴ ماهگی کمکی شروع کردم سریع رو غذا های سنگین مثل‌ سیب زمینی و موز نرفتم
طبق گفته دکترم بهش تا ۱۵ روز فقط حریره بادوم دادم
بعد یک هفته فرنی ارد برنج و بادوم
هفته اخر پنج ماهگیش سوپ سبک شروع کردم با هویج و سیب زمینی و برنج و گوشت جعفری
هنوز بهش موز ندادم
موز حس میکنم دور هضم بزار چندین ماده غذایی تست کنه بعد موز شروع کن

من دکترم داده لیست که از ۲ هفته دیگه شروع کنم هفته اول فرنی برنج هفته دوم خریره بادم هست و شیر برنج
هفته سوم نشاسته هست که گفته میتوندید داخلش موز و سیب هم بدید
هفته آخر سبزیجاته

سوال های مرتبط