۳ پاسخ

زخم معده من داشتم اینجوری بود خیلی وحشتناک بود دردش

رفلاکس و ورم معده

درد معده کلا درد بدیه به همه جا ممکنه بزنه
حتی بعضیا حس میکنن قلبشون درد گرفته
یا سردرد میگیرن

سوال های مرتبط