یعنی چی بده؟ :)) من هر دو رو هزار بار دادم
همه چی بهش میدم
بد نیست هرچیزی به اندازه براشون مفیده...فقط بعد گیلاس بهش آب نده دلدرد میشه...بذار چند دقیقه بگذره
بهش میدم کم چون زیاد بخوره دلپیجه میشه
اره همه چیز میدم
من پسرم روزی سه بار گیلاس نخوره شهرو به هم میریزه
من دادم ولی خیلی کم مثلا دوتا گیلاس یدون زرد الو
گیلاس میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.