خیلی بده منم دوماهی هست اینطوریم حتی نمیتونم کش موهامو ببندم از درد نفسم میره 🥹😭هیچ راهکاریم نداره تا یعد زایمان دگ
برا منم اینجوریه صب ها ک بیدار میشم انگار انگشتا شستم شکستن
گرفتگی تونل کارپاله عزیزم
تو بارداری به خاطر ورم و احتباس مایعات درگیر میشه
البته من تز قبل بارداری داشتم الان تو بارداری بیشتر شده
من جفت دستهام درگیر شده و بعضی روز ها انقد شدیده نمیتونم حتی کارهای شخصیمم انجام بدم
آتل دست میتونه موقع خواب تاثیر بذاره که اگه دستت رفت زیرت اذیت نشی یا یهو تکون های شدید ندی دستتو
منم همین درد رو دو سه روز پیش داشتم
خواب رو ازم گرفته بود
علاوه بر بارداری دردش عصبی هم میتونه باشه.
برای منم یه کوچولو که کار می کنم اینجوری میشه رفتم دکتر گفت گرفتگی تونل کارپال هست چون مایعات بدن تو بارداری زیاد میشه این تونل تنگ میشه و مچ دست درد میکنه
منم هرشب منیزیم میخورم دکتر گفت اگه دردم خیلی زیاد بود هر ۸ ساعت استامینی فون بخورم خطری واسه بچه نداره
تقریبا هم هفته شما بودم رفتم دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.