۸ پاسخ

دقیقا بچه منم از دیروز این طوری شده روزی ۲۰ دفه شکمش کار میده.دکتر بردم آزمایش نوشت. انجام ندادم هیچی دارو هم نداد

گیاه بومادران از عطاری بگیر دم کن بانبات بده بخوره چند دفه بدی کلا بند میاد

اینو یکی از مامانا فرستاده بود همه ی دارویی که میشه داد نوشته..همراه باینا آب سیب مونده یعنی یکم رنگش تغییر کرد بده بخوره یا سیب رنده کن یکم رنگش تیره شد بده بخوره تا میتونی مایعات بده بخوره انشاءالله زودی خوب میشه

تصویر

نبات داغ

کپسول یوموگی بریز تو آب کامل بهش بده روزی یکی ،پودر کیدی لاکت ندی بچه ها من بدتر شدن

کپسول یوموگی

ساشه کیدی لاک و موز
موز یکم نرسیده باشه زودتر بند میاره

ویروس بدیه من ۴ دفعه بردم‌دکنر

سوال های مرتبط

مامان جوجه کو چولو مامان جوجه کو چولو ۳ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی