هماتوم درمان نداره تو بارداری؟؟
سلام عزیزم من تجربه ای ندارم در این مورد ولی یه سونو دیگه هم برو خیلی دیدم پیش میاد که اختلاف نظر باشه بین سونو ها حالا تحقیق کن از بقیه کدوم سونو رفتن
انشاا...که خیره ❤
عزیزدلم شاید ساک بارداری دیر تشکیل شده برای همین هنوز اندازش کوچیکتره مال منم اینجوری بود.
درمورد هماتوم هم نگران نباش فقط استراحت مطلق رابطه نداشته باش پله بالا پایین نرو شیاف استفاده کن و از توالت فرنگی استفاده کن .تو رعایت کن.خدایی که همچین نعمتی بهت داده خودش هم کمکت میکنه سالم و سلامت بغلش بگیری .استرس برات سمه
وا چی شد یهو رفتی سونو دوباره
من یبار رفتم سونو ۵ هفته بودم
اونجا بهم گفتن هماتوم دارم اونم ۵۰ درصد ساکو گرفته
هفته گذشته رفتم سونو ۱۰ هفته بودم و قلبش و اینا تشکیل شده و جنین رشدشو داشته
ولی هماتوم همونجوری باقی مونده همون سایز
توکلت بخدا باشه اتفاقی نمیوفته
منم هماتوم داشتم
عزیزم اگه. به خاطر هماتومت استرس داری اصلا نگران نباش فقط استراحت داشته باش از توالت فرنگی استفاده کن یبوست حواست باشه نگیرتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.