۴ پاسخ

دارو بدیه آبریزش بینیش قطع بشه تب میکنه

ایورامی من دکتر بهش داد 8ماهش بود زود خوب شد
پلارژین بده تو اونم خوبه هر 8ساعت

آبریزش بینی خیلی خوبه چیزی نده بذار خودش خوب بشه

پلارژین ۱ سیسی هر ۸ ساعت
اسپری دی بی سالین هر ۶ ساعت

سوال های مرتبط