نه ۱ که واجب نیست
من بجاش کلاسهای بردمش
الانم دارم میبرمش. ژیمناستیک هم نوشتمش خیلی خوبه هر روز سرش گرم میشه و تخلیه انرژی میشه
اجباری نیست نه یک نه دو
اما اگر تو خونه باهاش هیچ تمرین با مداد و قیچی و اینا نکردی اگر اجتماعی نیست اگر اضطراب جدایی داره و ...بهتره بره تا آمادگی بیشتری پیدا کنه
عزیزم نیمه اوله یا دوم
من که نذاشتم پرسیدم گفتن پیش ۱ اجباری نیس انشالله از سال بعد میذارم
پسرمنم باید بره مهد دلم میخواد بذارم تایه چیزی یادبگیره یه کم منظم تر بشه
الان فکرکنم جزواجباته ولی قبلانبود من نفرستادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.