سلام خانومی اره من هفته پیش ان تی رفتم نسل فردا شد ۴و ۵۰۰ با آزمایش
امروز زنگ زدم واسه انومالی گفت ۴و ۳۰۰ تعجب کردم دکترم سونو دکتر علیرضا سعیدی توی احمدآباد پیشنهاد داد اون میگه تقریبا ۲و۹۰۰ انومالی خب خیلی فرقشه موندم برم اونجا یا همون نسل فردا ولی از سونو دکتر سعیدی هم خیلی تعریف میکنن دقیقه واقعا هزینه ها سرم سام آور شده منم از صبح تو همین فکرم
آزاد ۴۳۰۰ ؟
من هفته پیش با بیمه تکمیلی سونو واژینال تایید بارداری رفتم فقط صد تومن شد که ...
برو پیش فرخنده حنفی بجد
هم ارزون تره هم کارش درسته واقعا با دقت بررسی میکنه
من دوستم رفت به من پیشنهاد کرد . خودمم رفتم باز به کسی پیشنهاد کردم .اونم رفت راضی بود .
آدرسش: بلوار وکیل آباد بین سامانیه و هاشمیه . بین وکیل آباد ۱۴_۱۶ .پلاک ۲۱۸
تو نت بزنی شماره مطبش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.