۲ پاسخ

اگر شیرت خوبه گناه داره، بعد دو سه ماه که خوب بشه دیگه سینتو نمیگیره

پسر من ک هردو داره ولی فقط شیر خودم میدم

سوال های مرتبط

مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی