۴ پاسخ

طرح یسنا برای دوقلوها رو به کارت همسرم میزنن. بچه های من متولد اردیبهشت هستن. فکر کنم یه بار ریختن

عزیزم شما هم بچه هاتون زود به دنیا اومدن؟ الان خوب وزن گرفتن؟ برای من وزنشون از نمودار پایین تره

من چون بچه هام قبل عید دنیا اومدن تعلق نگرفت زایمان زودرس هم داشتم
ولی یه طرح اومد به اونای که از دوقلو به بالا اومده ماهانه ۱۵۰۰ قرار هس بدن

فک کنم بعد زایمان دیگه طرح یسنا رو نمیدن
چون واسه من طرح یسنا قطع شده
ب جاش ماهانه دو ملیون واریز میکنن

سوال های مرتبط