من حدودا ۳ ساعت . یساعت صبح یساعت بعدازظهر یساعت شب
چون بیشتر از این تایم ک بازش میذارم عادت میکنه وقتی پوشکش میکنم نق میزنه
من ک اصلا باز نمیذارم
همش پوشکه خب کولر روشن هوای خونه خوبه
من که اصلا باز نمیزارم مگه باید باز گذاشت؟
روزی ۷ الی ۸ ساعت گناه دارن یه کم آزاد باشن
روزی یکی دو ساعت
یه ساعت کمتر ...خیلی جیش میکنه
مگه باید اینکارو بکنیم؟پسرم دوماهشه
من یکی دوساعت چون عادت داره به قنداق
من تقربیا ۳ ساعت اخه میخوام بغلش کنم هی معذرت میخوام جیش میکنه باید ی عالمه لباس بشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.