۶ پاسخ

من که دخترمو بردم دکتر کیدیزول بهش داد هر صبح یه قاشق چایخوری بعدشم گفت کمکی رو هم شروع کن

سلام عزیزم منم پسرم رفلاکس داره و درست شیر نمیخوره بردم دکتر براش رژیم نوشت با شروع پنج ماهگی بهش فرنی و پوره سبزیجات و میوه بدم گفت وقتی غذا رو شروع کردی آب هم بده

ینی تا حالا دکترش نگفته غذا کمکی بده بااینکه رفلاکس داره؟
اره بده از سه چهار ماهگی هرروز باید یکم آب میدادی کلا

آره
پسر من چون رفلاکس داشت دکترش گفت از ۴ ماهگی شروع کنم

سلام اره گلم روزی یه قاشق غذا خوری آب جوشیده سرد حتما بهش بده
منم دخترم ریفلاکسیه دیروز بردم دکتر گگفت غذای کمکی رو شروع کن به دخترم سرلاک برنج نوشت

آره هوا گرمه میتونی بدی ولی خیلی کم

سوال های مرتبط