۴ پاسخ

من الان دوهفته هست شروع کردم

با پوره سیب و بعد پوره هویج شروع کن عالیه
بعد هم فرنی ساده که زیاد بپزه مثلا یک ساعت
بعد هم فرنی سیب بده خیلی دوست دارن بچه ها

اره عزیزم پوره بده

نه پروتین گاوی برا رفلاکس بده

سوال های مرتبط