۸ پاسخ

منم جمع کردم دقیقا دلم تنگ میشه برای نوزادشون با همه سختی هاش 🥺🥺

منم همه لباس های بچه هامو جمع کردم دادم نیازمنده .یا کسی که بچه های کوچیک داره و توان مالی ضعیفی داره استفادش میشه

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

اخی منم دیروز انجام دادم حس قشنگ ودلگیر باهم😍😍الهی همشون عاقبت بخیر بشن

وای خیلی حس عجیبیه هم ذوق میکنی از بزرگ شدنشون و کارای جدیدی که یاد میگیرن هم موقع جمع کردن وسایل نوزادیشون انگار پرت میشی تو خاطرات و دلتنگ اونموقع که جوجه بودن
من حتی برای دوران بارداری و لگد زدناشم دلم تنگ میشه🥺

عزیزمممم
دقیقا
منم کلی از لباساش جمع کردم
خیلیاشو دادم ب دوستم ک بچش از دختر من کوچیک تره
اونایی هم ک ب سلیقه خودم خریده بودم یا مامانم خریده بود خیلی قشنگ بودن نگه داشتم واسه بزرگیش ببینه ذوق کنه

این همه لباس😁😁

ای جانم خدا حفظش کنه
اسم دختر منم آلا ست 😍

فقط اون همزه آخرش رو نداره

سوال های مرتبط