۱۵ پاسخ

بچه هام دوازده سال اختلاف سنی دارن دارم لذت میبرم خیلی خوبه

بعداز یکسالونیم یادوسال

بعد دوسالگیش

وقتی بچه ی اول مستقل شد و وابستگیش ب مادر کمتر شد ... زیر ۵.۶ سال اصلا بهش فک نمیکنم چون اعصاب درست و حسابی ندارم

دخترام سیزده سال اختلاف سنی دارن خوبه خیلی👍❤

اختلاف سنی ۳ تا ۵ سال کافیه

بعد دوسال

7 الی 8سال بعد
چون فاصله بچه های من اینه وراضیم حداقل بزرگه ازپس خودش برمیاد

با اون همه سختی که کشیدم خودم خیلی دوست دارم بچه دوم 😅تا دوسال که بدن باید خودشو ترمیم کنه..دوسالم روحی ترمیم بشیم🤣
حداقل ۴ سال تفاوت سنیشون باشه
اولی یذرع از آب و گل دربیاد

منکه عمرااااا البته اگه همین الانش حامله نباشم😭

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

من ۳تا دارم اگه خدا بخواد من دیگه نمیخوام

هیچوقت 😂😂😂من پسرم سه سال و نیم بود ک دخترم بدنیا اومده الان واااااقعا پوره شدم

بشه ۴. ۵ سالش

بالای 7سال بهتر

سوال های مرتبط