بچه هام دوازده سال اختلاف سنی دارن دارم لذت میبرم خیلی خوبه
بعداز یکسالونیم یادوسال
بعد دوسالگیش
وقتی بچه ی اول مستقل شد و وابستگیش ب مادر کمتر شد ... زیر ۵.۶ سال اصلا بهش فک نمیکنم چون اعصاب درست و حسابی ندارم
دخترام سیزده سال اختلاف سنی دارن خوبه خیلی👍❤
اختلاف سنی ۳ تا ۵ سال کافیه
بعد دوسال
7 الی 8سال بعد
چون فاصله بچه های من اینه وراضیم حداقل بزرگه ازپس خودش برمیاد
با اون همه سختی که کشیدم خودم خیلی دوست دارم بچه دوم 😅تا دوسال که بدن باید خودشو ترمیم کنه..دوسالم روحی ترمیم بشیم🤣
حداقل ۴ سال تفاوت سنیشون باشه
اولی یذرع از آب و گل دربیاد
منکه عمرااااا البته اگه همین الانش حامله نباشم😭
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
من ۳تا دارم اگه خدا بخواد من دیگه نمیخوام
هیچوقت 😂😂😂من پسرم سه سال و نیم بود ک دخترم بدنیا اومده الان واااااقعا پوره شدم
بشه ۴. ۵ سالش
بالای 7سال بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.