فقط شیرخشک درمانشه اونم تند تند
اگر شیر خودت رو میدی دو روز قطع کن شیر خشک بده بعد دو روز دو بار زیاد دفع میکنه بعدش زردیش میره
ببر حجامت پشت گوش براش انجام بده
من براش فلوس. شیرخشت. گل زرد. عناب آماده کردم ب امید خدا بعد زایمان فوری بهش بدم مث بچه اولم نخام بستریش کنم
شیرخشت بهش بده. خنکی.
بهترین چیز شیرخشک
شیر خودتو چند روز قطع کن فقط شیر خشک بده هر دوساعت
سر پسر اولم این تجربه رو کسب کردم
شیر خشک بگیر تند تند بده تا دستشویی کنه بیاد پایین پسر منم اینطور بود اونقدر که باید شیر نداشتم اولاش شیرخشک گرفتم خورد سریع اومد پایین
شیر خودتو بده زود زود دفع داشته باشه خوب میشه ایشالا آب قند و اینکه زیاد گرم نگه ندار ک عرق نکنه
هیچ کاری نمیشه بکنی جز دستگاه اگر بستریش نکردن نگران نباش نیاز باشه دکتر خودش میگه چیکار کنی
ببر دکتر قرص و قطره میده یا دستگاه اجاره میکنی میاری خونه خوب میشه
خودتم ترنجبین بخور اگ شیرش میدی سر یک هفته میره
فقط دستگاه کرایه کن
من پسرمو بردم قطره داد زردیش یازده ونیم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.