لوبیا نده خیلی زوده
دارچین مجاز نیست برا بچه تورخدا تحقیق کنید یچی میدین ب بچه
چقدر عالی میذاری فالو کردم از ماه دیگه منم ایده بگیرم
سلام عزیزم
فضولی نباشه ها. اما حبوبات از 10 ماه بهتره داده بشه و تنها ادویه مجاز تو این سن زردچوبس
البت منم میدادم. اما دکترش گف بهتره ندی
مگه الان کدو حلوایی هست ک بخریم؟؟
ببین کدو حلوایی و دارچین هردو گرمه
الانم هوا گرمه مراقب باش گرمایی نشه بچت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.