۶ پاسخ

لوبیا نده خیلی زوده

دارچین مجاز نیست برا بچه تورخدا تحقیق کنید یچی میدین ب بچه

چقدر عالی میذاری فالو کردم از ماه دیگه منم ایده بگیرم

سلام عزیزم
فضولی نباشه ها. اما حبوبات از 10 ماه بهتره داده بشه و تنها ادویه مجاز تو این سن زردچوبس
البت منم میدادم. اما دکترش گف بهتره ندی

مگه الان کدو حلوایی هست ک بخریم؟؟

ببین کدو حلوایی و دارچین هردو گرمه
الانم هوا گرمه مراقب باش گرمایی نشه بچت

سوال های مرتبط