عزیزم تلاشتو بکن ان شاءالله که میگیره منم سر این سینه گرفتن خیلی سختی کشیدم ولی آخرش بالاخره گرفت خداروشکر
شما هم تلاش بکن ان شاءالله که میگیره
دختر منم بخاطر زردی یک هفته شیر خشک خورد اما زردیش که تموم شد شیر خودمو دادم اولش خیلی مقاومت کرد اما خداروشکر یعدش سینه رو قبول کرد
شما هم سعی خودتو بکن سخته اما جواب میده
چون نیم زدن براش سخته شیشه راحت تره اونو میخوره ولی تو تلاش کن بیشتر سینتو بهش بدی
تا میتونی سعی کن شیر خودت بده عزیزم شیر خوشک نده هنوز تازه ۴روزته اخه شیرخشکی نکن وقتی خداروشکر خودت شیر داری ده واده شیرخشک جای یه واده شیر مادر نمیگیره
بچم زردی داشت بردم دکتر شیر خشک هم داد بهش ندادم شیرم کم بود ده روزه بود اونجا
ولی الان خداروشکر شیر دارم تا لحظه بچم سیر بشه شیرخودمو میدم بعضی وقتا بعد بعد هم میگیره ولی بزور تو دهنش میکنم واقعا
اگه نمیخوره و میریزه بدوش توی شیشه بهش بده
بزور بده بخوره نخوردم تو دهنش باشه درست میشه بچه منم اولش همین بود بلد نیستن شیر بخورن بخاطر همینه
رابط سینه بگیر ببین میخوره؟ شاید نوک سینه ت کوچیکه برا همونه
بزار دهنش گشنه شه بخوره الان کوچیکه سعیتو بکن بزرگتر شه اصلاا نمیگیره هاا
حوش به حالت واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.