اتفاقا منم الان تاپیکشو گذاشتم فک کنم دختر منم داره انقد ناراحتم...
ببین یه سوراخ بالا سمت چوچوله ش هست پایینش همش بسته س فقط یه خط مشخصه که انگار رد همون سوراخ واژنه ولی چسبیده بهم😔
برای دختر تو چی؟
دختر من از ۴ ماهگی تا الان چسبندگی داره ، هر چقدرم وازلین میزنم باز یه مقداریش بسته میشه
اون قسمت ورودی واژن بسته میشه هر دفعه میبرم دکتر باز میکنه خودم دلم نمیاد
بنظر من حساس شدی منم مرسانا که کوچیک بود بردمش دکتر بهم گفت اینا تلقینیه که خودت بخودت میکنی تاخیالم راحت شد
با این لینک عضو کانال بشو کامل توضیح داده با تصویر https://t.me/drmostafaiy
عزیزم دختر من چسبندگی خفیف داره سوراخ واژنش گاهی بهم میچسبه اون سوراخه کامل باز نیس کوچک میشه وقتی چسبیده بود خیلی گریه میکرد و درست ادرار نمیکرد بردم دکتر خودش بازش کرد و وازلین داد که همیشه اون محل رو چرب کنم که نچسبه
گلم اگه اینطور میبود که بچه نمیتونست ادرارکنه
تو این ۱۷ ماه میفهمیدی
ببين با مال خودت چك كن ببين همونه يانه ببخشيدا😂😂
ببرش دکتر بهش بگو نگاه کنه
لابیاش بهم چسپیده یا ورودی واژنش بسته اس?
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.