فقط حواستون به تبش باید باشه که بالا نره
سلام..
دخترمن ۳ساعت بعد تزریق دردش شروع شد تا عصر گریه میکرد
تبش هم رو۳۸بود که باقطره استامینوفن هر۶ساعتی کنترل کردم و حوله میزاشتم روسرش روز بعدش بهترشد خداروشکر..
از اول نکنه دیگه نمیکنه اذیت
برای من واکسن چهار ماهگی شنبه زدم اصلا اذیت نکرد از اول، دوماهگی هم فقط یه چند ساعت اول اذیت کرد دیگه نکرد
انشالله ک شروع نشه اصلا
شب که خواست بخوابه مرتب تبشو چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.