منم
جدیدا انقدم بد گریه میکنه وقتی چیزی میخاد نمیدم
دائم بازی و بدو بدو میخواد
خیلی هم میزنه منو
همه پرت میکنه سرم
من با شیطونی با بازی هیچ مشکلی ندارم حاضرم هر کاری بکنم فقط گریه و زر زر نکنه امروز از صب انقد نق زد آخر یه سیلی زدمش خودمم نشستم از دستش گریه کردم
پسر منم همین
وای دختر منمممممم خسته ترینم😭😭😭😭
من تقریبا هرروز از دستش گریه میکنم
دختر منم خیییلی اذیت میکنه میره دست میکنه تو خاک گلدون میپاشه رو فرشا انقد بهش میگم نکن کلی مانع چیدم جلو گلدون فایده نداره امروز گرفتمش دوتا زدم در کونش یعنی انقد من واسه این دست شستم دیگه کمرم صاف نمیشه
تا سه سالگی همینن دختر من غذاشو میریزه اینور اونور انقد حرصم میده سرش داد میزنم بعد پشیمون میشم
بچه ها شبطونی نکنن چی کنن؟؟ نمیشه ازشون توقع داشت که اروم بشینن عین ادم بزرگا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.