پسر من گاها دستاش رو خیلی میلرزونه الان ۱۵ روزست طبیعیه؟

۳ پاسخ

وقتی میخواد بخوابه اگر مزاحمش هست، دستاش قنداق کن

اره چون هنوز بدنشون ضعیفه حالا دختر من میخواست بگوزه اینقدر زور میزد دوتا پاهاش میلرزید الان دیگه خوب شده 😂😂

ببردکتر

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی