پاشو نگه دار تگون نخوره
منم امروز زدیم واکسنشو تب خداروشکرنکرده یکم گرمه تب سنج گذاشتم ۳۷ بود ولی خیلی بی قراری کرد یه ساعت پیش یدفعه ای نفسش رفت کبودشد 😭😭
کمپرس سرد و مدام براش بزار روی جای واکسنش پای چپش فکر کنم نیاز داره چون دختر منو گفتش پای چپشو کمپرس بزار فقط راست نیازی نداره
کمپرس سرد باعث میشه گوله وسفت نشه باشه چون اگه سفت بشه موقعی که پاهاشو تکون میده بیشتر دردش میگیره فردا هم کمپرس گرم بزار
الانم هر۴ساعت استامینوفن بده دوبرابر وزنش میگیره میخوابه امشب وبگذرونه فردا اوکی میشه دختر منم شنبه واکسن زد
قنداقش کن.استا هر ۴ ساعت بده.با ماشین ببرش بییرون
قنداق کن پاهاشو تکون نده که درد بکشه
قطره استامینوفن بزن اطراف جایی ک واکسن زده دردش کمتر میشه
با ماشین ببر بیرون البته قطره استامینوفن هم بدی خیلی خوبه
منم فردا واکسن دوماهگی بزنه
منم فرداس واکسنش
صدای سشوار بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.