۷ پاسخ

قنداق کردن فقط جوابه

قنداق فقط قسمت پایین.از بالاتر از باسن تا پایین رو ببند
که اگر تب کرد زیر بغل کمر و گردن اب بزنی
من قبلش خیلی اذیت بود. بستم دیگه پاشو تکون نمیداد خیلی خوب پیش رفت
تب هم کرد همین قسمتا رو دستمال نم دار زدم
روی پاش هم کمپرس سرد میذاشتم روز اول

قنداق کن جای واکسنشو استامینفون بزن اروم میشه

قنداق کن

واکسن سبکیه نگران نباش فقط پاهاشو ببند قطره هم بده

پاهاشو قنداق کن

قنداق کن

سوال های مرتبط