۶ پاسخ

ماهم امروز زدیم😭بمیرم دخترم یجوری گریه میکرد صداش گرفت چقد درد داره و اذیت میشن💔

منم این هفته باید ببرم بزنم قبل و بهدش باید چیکار کنم

یه روسری نازک ک بدردت نمیخوره سه گوش با قیچی ببر
بعد حالت قنداق دور پاش بپیچ تکون نده هم گرمش نمیشه که تب کنه هم پاشو تکون نمیده گریه کنه

خیلی آروم فقط تو ساعات اولیه و فقط پاهاشو قنداق کن

به نظرم قنداق نکن تب میکنه
بغلش کن آرومش کن رو جای واکسنش کمپرس یخ بذار منم امروز واکسن ۴ ماهگیشو زدم

قنداقش کن

سوال های مرتبط