حجم مایع آمنیون صدک ۴۱درصد
Afl:14.0


SDP:42mm
خوبه خانوما کم یا زیاد. نیست؟

۱ پاسخ

خوبه دیگه 14
از 10تا 20 اوکیه

سوال های مرتبط

مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد