خانومای نیشابور

هزینه آزمایش و سونوnt چقده؟جدیدا کسی رفته؟

۸ پاسخ

من بهمن رفتم 800 و خورده ای سونو شد 1 تومن ازمایش

بعد عیدو قیمت ندارم

من سالاری سونو رفتم ۲میلیون ۵۰

رویال آزمایش ۱۸۰۰

من غفورپور رفتم چندهفته پیش
۱۵۰۰ سونو
ازمایشم پارس رفتم ۱۵۰۰ سه روزه اومد جوابش
غفورپور حدس زد و حدسش درست بود

سونو ۶۵۰۰شد
آزمایش ۱۸۰۰

من سونا رفتم ۱۴۰۰وآزمایشم شد ۱۲۰۰

من شهریور پارسال پیش سپهریان رفتم هشتصد وخورده ای شد

نمیدونم برای بارداری.
ولی سونو رحم و تخمدان نهصد جای ماس بدون بیمه

سوال های مرتبط

مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری