من بهمن رفتم 800 و خورده ای سونو شد 1 تومن ازمایش
بعد عیدو قیمت ندارم
من سالاری سونو رفتم ۲میلیون ۵۰
رویال آزمایش ۱۸۰۰
من غفورپور رفتم چندهفته پیش
۱۵۰۰ سونو
ازمایشم پارس رفتم ۱۵۰۰ سه روزه اومد جوابش
غفورپور حدس زد و حدسش درست بود
سونو ۶۵۰۰شد
آزمایش ۱۸۰۰
من سونا رفتم ۱۴۰۰وآزمایشم شد ۱۲۰۰
من شهریور پارسال پیش سپهریان رفتم هشتصد وخورده ای شد
نمیدونم برای بارداری.
ولی سونو رحم و تخمدان نهصد جای ماس بدون بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.