۱۴ پاسخ

پس بیار از خدا برات صبر ایوب میخوام من با یکیش دارم دیونه میشم خدا به داد بقیه برسه

من که تااون موقع بچه دومم به دنیابیاد دختر۴ساله میشه امیدوارم کمتراذیت شم

من دیگ نمیتونمم😐

ببین من سلامتی دوتا دارم یکیش تازه یکماهه شده سختی داره ولی وقتی نگاه ب دوتاشون میکنم شکرخدا میکنم اینکه اولین میاد بویش می‌کنه و هواشو داره انشالله خدا یاری کنه ب فکر سومی هستم

خیلی سخته من که بعضی وقتا دیوونه میشم

بهترین سن برا بارداری بعدی پناه بر خدا ..تفاوت .سنی بچه های من فیکس دوسال بود ینی خاب استراحت مغز تعطیل ...خخخخ اصلا به هزااار مکافات بزرگشون کردم تاااااازه بعد عید من خودمو زندگیمو پیدا کردم پسرم رفته تو چهارسال

انتقال دادی .

باید حتما وض مالیتون خوب باشه اون وقت کم اوردی میتونی کمکی بگیری یا برا یچه یا کارا خونه بچه هاتم تامین باشن وضت معمولیه یکی رو بچسب دومی بیخیال

دیگه دختر شما ماشاالله ۳سالش رد شده، میگن بهترین فاصله‌سنی بین ۳ تا ۴ ساله

خیلی سخته

اگه از لحاظ مالی تامین هستی و حتما میخای یه بچه دیگه داشته باشی بیار

واااای که من دارم دیوونه میشم خوبیم داره ولی وقت ۲۴ساعته میخواد.درحق اولی هم خیلی ظلم میشه.حوصلههههههه فراوان میخواد

نیار. خودت و بد بخت نکن

سختیش که خیلی خیلی سخته اما خوب یه سری خوبیا داره سن بچه شمام خیلی خوبه تا بچه دوم بچه های من یکسال و هفت ماه فاصلشونه

سوال های مرتبط