خانما فقط تو طبیعی شکم زود جمع میشه یا سزارین هم همینطوره؟؟

۱۱ پاسخ

من سزارین بودم الان هیچی شکم ندارم همش رفته تو ولی خب شکمم ژله ای شده☹️

والا من خواهرشوهرم دوتا طبیعی زایید الان انگار بعد ۵ سال باز بارداره انقدر شکم داره

یکی از اطرافیان من سزارین شده الان بچش ۷ ماهشه هیچی شکم نداره

والا اطرافیان من که طبیعی بودن همه شکم دارن
سزارینا رفته تو

نه فعلا چیزی نگفته

والا من سزارینم یه زره شکم هم برا نموند انگار نه انگار حامله بودم

چن نفر دوروبرم سزارین شدن شکم هم ندارن

فقط ژنتیک

بستگی‌داره به ژنتیک فکر میکنم

اخی عزیزم منم طبیعی می‌خوام دکترم نظرش همینه ولی تا ببینیم قسمتم چی میشه

طبیعی میگم خیلی بهتر جمع میشه

سوال های مرتبط