۳ پاسخ

برا من سر دخترم آویزون نمونده سفت بود ولی چون نبستم یکم بزرگ‌موند ،خیلی گرم بود نمیتونسم ببندم ولی اصلا شل نشد سفت بود

اره عزیزم جمع میشه حتما ببند
پرخوری نکن تا چاق نمونی
همون اوایل جمع میشه
فقط پوست یکم بد فرم میشه که اونم ۶ماه تا یک سال خوب خوب میشه
فقط خط ها هست که اونم سفید میشه و خیلی مشخص نیس

سوال منم هست🥴

سوال های مرتبط

مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی