ای جانم ولی ماهان خداروشکر درد نداشت نسبت به دو ماهگی فقط تب کرد
وای دقیقا نابود شدم
البته مهمترینش اینه ک بزرگتر میشن و بیشتر میفهمن خوابشون کمتره بیقراریشون بیشتر
پس ۶ ماهگی رو چی میگی!!
وای دقیقا نمیدونم چرا اینجوری بود دختر من خیلی اذیت شد و درد داشت پریروز زد😢
من دیروز زدم درد نداشت تب هم نکرد
دوماهگی هم همینطور
یا شاید برای دختر من سبکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.