۶ پاسخ

ای جانم ولی ماهان خداروشکر درد نداشت نسبت به دو ماهگی فقط تب کرد

وای دقیقا نابود شدم

البته مهمترینش اینه ک بزرگتر میشن و بیشتر می‌فهمن خوابشون کمتره بیقراریشون بیشتر

پس ۶ ماهگی رو چی میگی!!

وای دقیقا نمی‌دونم چرا اینجوری بود دختر من خیلی اذیت شد و درد داشت پریروز زد😢

من دیروز زدم درد نداشت تب هم نکرد
دوماهگی هم همینطور
یا شاید برای دختر من سبکه

سوال های مرتبط