واکسن چهارماهگی به اندازه دو ماهگی سخته؟!

۴ پاسخ

بچه من چون کولیک داشت واکسن دوماهگی خیلی سخت بود خداروشکر چهارماهگی بهتربود

هربچه ای یجوره واینکه ب حرف بقیه ک میگن فلان واکسن سخته اصن گوش ندین و استرس وارد نکنین ب خودتون
واکسن دوماهگی دخترم اصن ن تب کرد ن زیاد اذیت شد خداروشکر
انشالله واکسن چهارماهگیش هم همینطور بالاخره ی کوچولو درد و اذیت رو باید داشته باشن ک با قطره رفع میشه

دوماهگی اصلا سخت نبود که

هیچکدوم سخت نیست قبلش پاهاشو پماد زایلاپی بزن دردی هم حس نمیکنه پسر من که این دفعه اصلا گریه هم نکرد

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی