۵ پاسخ

کولیک ایز بهش بده

همه بچه ها همینن چون روده هاشون هنوز تکامل پیدا نکرده.کم کم خوب میشه نگران نباش. یه سری داروهای نفخ شکن یا کولیک می تونی استفاده کنی ولی درنهایت باید تحمل کنی که دوره اش بگذره چون هرکار کنی بازم این وضعیت ادامه داره

شربت گیرمیکسچربهش بیدی خوب میشه

من وقتی شدید باشه ، بادیون و یه ذره نبات دم میکنم در حد ۲ ق مربا بهش میدم
زیر سرش و بلند کن که اگر رفلاکس داره شیر برنگرده تو ریه ، یا مری رو نسوزونه

کولبک داره حتما

سوال های مرتبط