۴ پاسخ

اگه حساسیت بود بقیه جاهای بدنش هم میزد

این مثل قارچ . دختر من هم زده بود. دکتر بهش کرم کلوتیرمازول و هیدروکورتیزون و زینک داد گفت به ترتیب بزن‌

عزیزم میشه بگی حساسیت به پروتئین گاوی چجوریه؟ دختر منم از بدو تولد تا الان رو یکی از گونه هاش ازینا داره

شیر گاو نمیخورد کلا؟
لبنیات ؟
وقتی شیرخشک معمولی میخورده بعنی مشکلی باهاشون نداشته

سوال های مرتبط