۱۱ پاسخ

شربت لاکسی ژل بخور

منو یبوست داغون کرده درد هموروییدم بدتر از درد عمله

منم شربت میخورم هر چند روز

کپسول روغن کرچک از داروخانه بخر
آب رو آتیشه
البته قبلش بگو برای شیردهی ضرر نداشته باشه

برو سبزی تره بگیر بشور بعدش بکوب آبش رو بگیر بخور یه نصف استکان بخور ...سعی کن تخم مرغ موز گوشت بز نخوری یه مدت خوب میشی...یه جوشانده از داروگیاهی هم بگیر بخور

منم یبوست شدید گرفتم کلیه هام عفونت کرده بود تب و لرز شدید داشتم تب زیاد باعث شده بود یبوست شدید گرفتم پزشک پسرم شربت لاکتولوز رو برام نوشت گفت روزی 3بار 5سی سی حتی گفت امکان اینکه بچه هم شل بشه هست (پی پی بچه)
یبوستم برطرف شد

منم رفتم دکتر بهم شیاف داد و شربت ملین ولز مشکل اینه وقتی میخورم دخترمم اسهال میشه نمیدونم چیکار کنم 😮‍💨

گلم من دو روز پیش به خاطر یبوست و همرویید تا حد مرگ رفتم .یعنی زایمان پیش اون هیچی بود .
شوهرم با خواهرم سریع رفتن داروخونه پماد انتی هموروئید داد عاااااالیه بود
با شربت منیزیم هیدروکساید ۸ درصد .اونم فوق العاده بود .معذرت میخوام هر کدوم فقط ۲ بار استفاده کردم شکم و روده هام همچین کار میکنه

منم مثل شمام تازه دکتر رفتم یه قطره داد اسمش پیکودراپ هست. 16 قطره میریزی داخل آب هر شب میخوری .
پودر پیدرولاکس هم خوبه از داروخانه بگیر یه بسته اشو داخل 4 لیوان آب حل کن بخور

انجیره خیس کن
آلبالو خشک خیس کن آب البالو

انجیر خشک شب خیس کن صبح ناشتا هم آبش هم خود انجیر ها رو بخور آب رو آتیشه آلو هم همینطور شب بخیسون صبح ناشتا بخور

عزیزم پسر من اکثر اوقات یبوست داره
تنها چیزی که تاثیر مثبت داره براش
شربت خاکشیر هست فورا شکمش و شل میکنه
کاهو با غذا هم تاثبر داره
امتحان کن ان شاالله که خوب بشی♥️

پماد انتی هموروئید بگیر
اب رو اتیشه

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی