ببین فعلا ک تا سن دو سالگی تربیت معنا نداره ولی من طبق تجربه خودم بچه از پنج شش سالگی تازه کم کم میفهمه ما چی میگیم از دنیای خود مختارش میاد بیرونو تربیت پذیر میشه
من به یه چیز اعتقاد دارم و روش تربیتمم طبق اون میرم....یه درخت رو وقتی در معرض باد قرار ندی و رشدش بدی در نهایت با اولین باد از ریشه در میاد و میشکنه، بچه هم همینجوریه
جامعه قرار نیست بوس و بغل ونازش کنه
این یه حقیقته باید بچه هامونو محکم و سرسخت بار بیارم
نه اونقدر که بهشون سخت بگیریم و آزارشون بدیم نه اونقد که لوس بشن و نتونن تو جامعه موفق بشن ...
هرچیزی اندازه داره عزیزم
درکنارمحبت باید مسئولیتم بهشون داد
اینجوری لوس که نمیشن هیچ
مؤدب وباوقارترهم میشن
گلم مامان باش باید بهش محبت کنم.که بعداً بچه عقده ای نشه
اما بقیه نباید محبت کنن بهش زیاد شاید اون بچه ها چندشخصیتی شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.