خانوما
اسم محمد رایان به نظرتون میشه ؟

۱۱ پاسخ

چرا اینجوری یکیشو انتخاب کن اصلا دوتا اسم مخصوصا که اینجوری اصلا یه جوریه من سلیقه م فرق داره دو اسمه که هیچ وقت نمی‌ذارم ایرانی هم می‌ذارم ولی اینکه یکی اینجوری یکی مذهبی یه جوریه به نظرم

رایان ب تنهایی قشنگه

یا محمد یا رایان. دو تا اسمی انتخاب کردی که هیچ ربطی بهم ندارن

کلی اسم اینجوری هستش...طرف هم یه ارادت به دین و مذهبش داره هم دوست داره یه اسم جدید بزاره.چی میشه مگه..حالا انقدر اسم عجق وجق میزارن اونو میگن نه خیلی خاص...والا بنظرم ایران فقط اینجوریه خیلی گیر میدن.خارجی ها کلی اسماشون طولانی و پیچیده ست😁

یا رایان ام مذهبی بزار دو اسمی با محمد یا کلا جدید بزار واقعا یه جوری میشه🤔

نههههه اونم به قول دوستمون سنتی و صنعتی یکیش رو بزار
محمد حامی هم قشنگه هردوش مذهبی

واا😕😂😂😂ترکیب صنعتی سنتی؟ نکن توروخدا

نکن توروخدا

منکه دوست دارم تک اسم باشه محمد تنها بزارم قشنگتر محمد اسم گرم وخاصی هست

محمد اسم عربیه
و رایان ایران
کنار هم یه جورین.‌‌...

یاد ژینوس فاطمه میوفتم🤦‍♀️🤣

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان RaSa مامان RaSa روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی