۹ پاسخ

سلام عزیزم، منم شیرازم اضافی دارم اگه پیدا نکردی بهم بگو

دکتر بهم داده نیاز نشده استفاده کنم

من ک از بقیه الله خیابون کارگر گرفتم همیشم داره

سلام منم دارم استفاده نمیکنم حیف که دور هستیم

یکی همینجا یه عالمه شو داشت نمی‌دونست چیکارشون کنه کاش پیداش کنی بگیری ازش میخواست بده یه جا رایگان بدن به زنان باردار

سلام من شیراز هستم شیاف دارم میتونم بهتون بدم

برو داروخونه آزیتا زارعی شهرک گلستان
من خودم یه بسته دارم دکترم گفت قطع کن ولی میترسم یه موقع لازمم بشه پیدا نکنم وگرنه میدادم بهت عزیزم

الهی بگردم هیچی نداری ؟؟؟
من خودمم به سختی پیدا میکنم نمی‌دونم جدیدا این پروژسترون چیه که کمیاب شده🤦🏻‍♀️
آنلاین داروخونه ثبت کن شاید اطراف بتونی بگیری

من از داروخانه افرینش شهرک گلدشت حافظ هفته قبل گرفتم نمیدونم الان موجود دارن یانه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی