دوستان من توای هفته زیادعلائم خاصی ندارم
عادیه؟

۳ پاسخ

طبیعیه

منم ندارم کلا علائم بارداری هم نداشتم فقط سینه هام سفت شده بود دیگه هیچی

منم هیچب ندارم جز سوزش معده اونم موقع خوردن چیرای اسیدی مثلا اسید معده ام میزنه بالا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری