دوستان تو هفته من لکه دیدن عادیه؟

۵ پاسخ

هیچ لکه بینی و خونریزی تو بارداری عادی نیست به دکترت بگو شیاف بده بهت

حتما برو سونو بیخیالش نشو بخصوص اگ درد پهلو و تیر کشیدن شدید تخمدان داری

نه عزیزم عادی نیس و خیلی مهمه ک پیگیری کنی برو سونو بده

شیاف پروژسترون بزار

عادیه ولی نیاز به کنترل و درمان داره

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان 👶 مامان آرمان 👶 ۵ ماهگی
مامان دایان  و دیارا مامان دایان و دیارا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری