سلام دوستان خون دیدن تو هفته من علتش چیه

۷ پاسخ

من هفته 6 ام بودم
یه روز خونریری داشتم سونو دادم همه چی نرمال بود بردم پیش دکتر گف بخاطر لانع گزینی هست ک بعضی از خانما خونریزی دارن ولی دلیل خونریزی شما رو نمیدونم

من سربچه اولم خون دیدم ببخشید از پشت بود سونو رفتم چیزی نبود ..تکرارشد سونویی برو

باید بری پیش پزشک حتما

منم داشتم هماتوم بود

اگر موقع رابطه بوده به خاطر وضعیت دهانه رحم در بارداریه

شاید هماتوم داری
باید سونو بشی

حتما برید سونوگورافی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری