۳ پاسخ

منم دارم خیلی وقته واقعا ازاردهندس دلیلشم اصلا نفهمیدم

من دارم ..از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه .. ولی چیز سنگین بلند نکن وتزدیکی نداشته باش

اره تا هفته ۹بارداری همه نوع درد عادیه من خودم کلافه شده‍ بودم تا دو ماه اول بارداریم گذشت

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسراوتودلی مامان پسراوتودلی هفته هشتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری